22 maj 2012

Dags för v 13

Det känns helt sjukt att vi kommit såhär långt! Går in i v 13 idag och den största risken för missfall är över, visst kan det hända ändå men det känns skönt att äntligen ha kommit över "gränsen"!

Det blev inget cub test för vår del. Skulle barnet ha ds gör det oss ingenting! Om det skulle vara någonting allvarligt får vi ta d på rul och utgå därifrån.

Jag känner hur det växer och tar sig allt mer. Jag har inte mått speciellt illa förrän nu. Det är skit jobbigt, det är som en våg kommer och sköljer över mig å rör jag mig spyr jag. Så det gäller att stå still!

Det har inte blivit något nytt ul heller. Bm tyckte inte att det behövdes, å hon förresten var ju hur trevlig och gullig som hellst! Jag gillade henne skarpt! Har även fått två nya tider, en i v 20 och en i v 25.

Tiden bara rinner i väg och snart är det dags för semester och två veckor i Turkiet!

Inga kommentarer: