31 januari 2012

Gravtest

Jag har haft riktigt ömma bröst men från den ena dagen till den andra så har de avtagit tvärt samma sak med mol värken i magen också borta! Så jag tog mig an att göra ett nytt gravtest i morse, jag vet att det är tidigt men om det skulle ha hänt någonting borde det väl visa sig nu, eller? Det är ju ändå ruvar dag 5 idag, fick tillbaka det för 6 dagar sen.

Det känns rätt drygt att fortsätta med vaggisarna i en och en halv vecka till nu när stickan visar minus. För det lär knappast ske en förändring på det, eller? Jag tror även att vaggisarna irriterar muffen en hel del, det känns så ialla fall om det inte nu är en urinvägs infektion på g men det tror jag inte.

Bästa svaret får jag nog genom att ringa till ferten men de känns som att jag redan vet vad de kommer säga?! Så jag tänkte om några av er varit med om samma sak och kan hjälpa mig på traven.

Snälla!
Ge mig era tips och råd!

4 kommentarer:

Luiza sa...

Jag kan säga så här: 4 dagar innan jag testade positivt, gjorde jag ett test som visade negativt. Så det kan hända en hel del =).
Misströsta inte. Vänta. Ha tålamod , även om det är lättare sagt än gjort.
När är din egentliga testdag?
Vänta till dess.

Kramar

Du Lilla sa...

Tack för dina ord! Jag ringde faktiskt å ska lägga upp de sen. Jag kommer testa den 10/2. Kramar

Mickis sa...

Det är fortfarande tidigt och kan ändra sig. Jag testade positivt på ruvardagdag 9 :). Ge inte upp!!

Kram

mammaTEA sa...

Jag tycker inte att du ska ge upp än. Det är ju många dagra kvar. Det hinner ändra sig.