2 juli 2012

Kläder

Storlek 50
Storlek 50 med text "Pytteliten
Storlek 60

Jag tycker att Lundmyr of Sweden har så himla söta kläder, synd bara att de är så dyra, iafl i mitt tycke. Igår satt jag dock och surfade runt lite och hamnade på deras hemsida och kollade direkt in rean och hittade två body, en nalle och en sprak dräkt och allt till halva priset så det blev ca 400:- istället för 800:-.
Nalle med text "Älskling"
Det är skitsvårt med fina kläder när man inte vet vad det är för sort!

Bilderna är lånade från Lundmyr.com


2 kommentarer:

Luiza sa...

Åh, jag kommer ihåg hur jag höll på med alla kläder och märken innan Matilda kom...Och visst är det kul att ha något plagg som är dyrare. Man märker ju t ex på PoP:s kläder , att kvaliteten är mycket bättre, framförallt.
Men i slutändan är det inte värt de pengarna, och man märker att man inte hinner använda allt ens...lite trist.

Kul att du hittade lite fint för en mindre peng =).
När kommer du och hälsar på?

Massa kramar/
Luiza

Luiza sa...

Nästa fredag blir hur bra som helst =).
Stort lycka till på RUL:et , för jag antar att det är ett RUL?
Hoppas det gick bra.

Kramar i massor.