16 april 2012

Imorgon är det dags

Nästan två veckor har gått sedan jag var på Huddinge för att titta på liten och en vecka har gått sedan jag var på akuten!

Imorgon är det dags igen för VUL på Huddinge. Jag hoppas verkligen allt är som det ska och vi får se ett litet hjärta! Enligt beräkningarna från akuten var jag då i v 5+1 och idag är det v 6+1. Så nu har jag trippat in i v 7 så vi får se om jag får stanna på samma ställe imorgon eller om hon flyttar mig.

Är enormt trött heeela tiden och efter mat ska vi inte prata om. Matkoma till att heta duga.
Illamåendet visar sig då och då men än har jag inte behövt spy! Å jag hoppas jag slipper de med. Annars drar de nå djävulskt till å från i de nedre regionerna och tuttarna ömmar en del!

Ska fråga imorgon om det finns någon chans att få ytterligare en tid om några veckor för att se så allt fortfarande är bra med tanke på hur det var för två år sedan när det blev ett MA.

Tiden har gått så otroligt fort!

Vill även säga:
Ett enormt TACK för era kommentarer, ska svara snarast möjligen!

2 kommentarer:

Libra sa...

Lycka till imorgon! Jag håller tummarna. :)
Kram

Luiza sa...

På mig kunde man inte fastställa ett korrekt datum förrän i vecka 20på RUL. Det ska tydligen vara ganska svårt...
Jag håller tummar och tår för att allt ska gå bra imorgon, och att ni får se er lilla skrutt.

Massa kramar/
Luiza