6 april 2012

Nojjig

Så fort jag inte har några känningar blir jag otrolig nojjig och tänker att det har skitit sig den här gången med.
Men jag var gravid igår och lär va de idag med. Tankarna går även i att det har misslyckats då man inte såg någonting igår och att det här bara är ett skämt som håller på att avta.
På morgonen känner jag knappt nå alls (läs ingenting), men det kommer dock mer känningar desto längre dagen går, hur var det för er andra?

Jag måste sluta tänka så mycket, men det är så jäkla svårt att låta bli!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Jag kan inte påstå att jag hade särskilt mycket känningar så där tidigt. Kanske var jag mer trött, mina bröst ömmade definitivt och illamåendet fanns i bakgrunden, som en påminnelse, men det var som sagt inte särskilt starkt.

Hoppas du får en fin påskhelg.

Svarar här, förresten, hatar att skriva sms på den där mobilen.
Nästa fredag ska vi på profylaxkurs kl 13-16, men om du orkar kan du komma innan det, typ 11 eller så =).

Kramar

Team Mittonen sa...

Ta de lugnt o känn inte efter så mycket!! Lätt o säga men helt omöjligt att göra!! Man han inte tusen symptom hela tiden o de e fullt normalt!
Kram tänker så mycket på er!!