5 februari 2012

Mina ord

Ge ditt stöd till de barnlösa i norrland, för deras hjälp till bättre vård. Läs allt om det  på: http://barnlangtan.com/norrlandsuppropet

De behöver din underskrift för en chans till förändring.


Vad jag skrev som tillägg är följande:

Det bör väl vara lika för alla eller ska man behöva flytta för att få bättre hjälp. Jag antar att du själv ALDRIG suttit i vår situation, och lär kanske ALDRIG göra det heller. Du kommer aldrig kunna förstå hur jobbigt och frustrerade det är att sitta i denna situation! Hur ska man som läkare kunna hitta rätt dos och läkemedel varje gång på bara ett försök?! Bli mänsklig!

Jag kräver en förändring!


Vi finns för att stötta och hjälpa varandra så gör din röst hörd!


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

J sa...

Jösses! Nu är jag så spänd på att se hur det har gått för dig! På torsdag är det TD va? Jag håller tummar och tår för att det ska gå!!! Hur har du mått hittils?

KRAM!!