13 februari 2012

Ni får mig att finna styrkan längre fram

Tack för era ord, de stärker mig mer!

Jag hade inga förväntningar på om det skulle fungera eller ej, gick det så gick det var min tanke. Men egentligen trodde jag att det skulle gå, att vi bara behövde få hjälp att få ihop det, men så enkelt verkar det inte vara för då skulle det ha fungerat nu.
Det känns som att alla de jag följt under den här tiden sedan jag startat har plussat nu och ensam kvar blev jag. Men det är verkligen jätte kul för er att ni lyckats!

Jag ska ändra inställning till nästa gång att den ska bli den bästa någonsin, många ägg av bra kvalitet så man kan få ett gäng till frysen för att ha till syskon försök eftersom det ska gå nästa gång.
Undra hur ledsen jag blir om jag har den inställningen och det inte fungerar då heller, det kanske är bättre att vara neutral, jag vet inte, vad tror ni? Vad har ni haft för tankar inför era försök?

Jag kan inte heller låta världen stanna upp för att jag ruvar, man ska inte lyfta tyngt bla. Men med tanke på att jag arbetar i butik med bla post så blir det lätt en hel den lyft och egentligen vet jag ju inte om att jag ruvar i det läget men jag hade några dagar då jag avstod från att lyfta, kände mig helt handikappad. För mig blev det mer onaturligt att inte lyfta än att lyfta och jag tror att det är en minimal chans att det påverkar om det skulle fastna eller ej. Allt beror ju på vad man har var för vanor och dagliga rutiner annars, det är i alla fall vad jag tror.

Inga kommentarer: