29 november 2011

Det är imorn det händer!

Denna väntan som varit har gått fort, men för ett år sedan var det ett helt långt år kvar innan någonting skulle hända. Men här står vi idag, dagen innan dagen D, dagen innan karusellen drar igång!

Jag har inga direkta förväntningar på vad som kommer att ske, jag har inga direkta frågor jag vill ställa men än när vi får börja men de lär de ju tala om utan att jag ens öppnar munnen.

Samtidigt som jag känner mig pirrig och nervös känner jag mig cool lugn, det känns rätt onödigt och stressa upp sig över det här innan men ens vet ett dyft. Hoppas på bra information imorgon och att den man träffar fungerar med  vår kemi, annars kan det nog bli rätt jobbigt!
 
Jag tror att det var rätt bra att det var så kort tid mellan att vi fick hem kallelsen tills att vi fick komma!
Nu är det dags att försöka sova lite i väntan på en händelserik morgondag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag är så spänd nu på vad de har sagt till er! Kan inte låta bli att kika in på bloggen HELA tiden! Hoppas det gick strålande och att det finns en plan upplagd för er nu. Själv är jag så otroligt inställd på att vi inte kommer få starta innan jul även om min kropp skulle tillåta det, samtidigt så har jag hoppet i kroppen som förmodligen kommer göra mig så besviken imorgon när vi förmodligen får höra att vi får vänta ett tag till. MEN nu ska vi tänka positivt! Självklart kan vi följas åt nu när vi är så nära varandra och ha inte dåligt samvete för det du skrev förut, hallå? Vi är alla i nån slags hormonellt krig med andra och oss själva när det kommer till IVF! Så är det! Kram på dig!

www.minlillefamilj.blogg.se