10 november 2011

Orättvisa

Jag va kanske lite väl hård och arg i mitt inlägg men med trötthet och ilska kanske det inte är så konstigt och jag tror fler hade reagerat som jag!
Jag vill bara att det ska finnas en rättvisa med samma regler och ordningsföljd för alla.

Fick svar på mitt mail att det var konstigt och att de skulle kolla upp vad som hade hänt men att de behövde mitt personnummer, så det är bara att vänta lite till, förhoppningsvis får jag svar imorgon?!

Det här är ju någonting vi alla ofrivilligt barnlösa vill gå igenom så snart som möjligt utan att behöva komma längre bak i kön utan en anledning, skillnad om jag blivit tillfrågad och tackat nej i den stunden men så är inte fallet. 
Hade det varit några veckor - en månad det skiljde hade jag aldrig sagt något men nu är det betydligt mycket längre tid än så det handlar om..

Antagligen så är det fler än jag som köat längre och jag tycker bara att det borde ske i turordning, sen är det klart att man är överlycklig om det går fortare än väntat medan de som fortfarande står still och trampar blir mer frustrerade över att det tar sådan tid.
Eller så är det bara så att världen är orättvis, men i det här läget på ett konstigt sätt..

Inga kommentarer: