23 januari 2012

Äggplock

Imorgon bitti är det dags! 
Det blir tidig uppstigning för att åka hemifrån vid 06:30-06:45. Fy fasiken va tidigt, vilket relaterar i mycket tidigare uppgång. Ända dagen man är ledig när man har jobbat 7 dagar på raken så ska man upp innan tuppen galer. 
Men snart är det över för den här gången sen är jag faktiskt ledig från torsdag efter lunch, pga återföring om det nu blir så, man kan ju alltid hålla en extra tumme för det, till söndag. Jobbar igen på måndag!

Det ska bli så skönt med en ledig helg. 
Det som känns bara också är att om det blir som det är tänkt på torsdag kan jag vara hemma och ta det lungt under några dagar istället för att stå upp 8 timmar om dagen och göra tunga lyft!

Söndag är det dock ombudsgala med svenska spel med föreläsning hela dagen samt middag och underhållning på kvällen, dessutom övernattning på hotell. Men jag får kanske hålla mig nykter och skulle egentligen kunnat köra hem.
Många kanske blir det när man är så ovetandes, men något jag däremot bombsäker på är att det nu är dags för sängen!
 

Inga kommentarer: