12 januari 2012

Räcker för två

Femte injektionen är gjord för lite mer än en timma sen. Kvar i pennan finns vätska för två injektioner till innan det är dags att byta.

Imorgon blir det tidig uppstigning för att först köra sambon till jobbet för att sedan fortsätta till Huddinge. Lika bra att vara ute i god tid i det här vädret som växlar mellan varmt å kallt, trafiken som är när man ska åka från ena sidan av Stockholm till den andra i rusningstrafik, samt att jag inte är jättesäker på hur jag ska köra. Plus att jag ska hitta parkering. Nu låter jag helt kass på å köra bil vilket jag inte är, förutom å parkera. De är helt galet va dåligt de kan gå ibland, jag fattar inte! Haha.

Nu är det bäst att sova så man får lite sömn ialla fall!

God natt!

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

Luiza sa...

Ta det lugnt. Det finns gott om parkeringar på Karolinska i H-e, så det är ditt minsta problem.
Att hitta dit är inte heller så svårt, men det är klart att det kan bli jobbigt om man inte vet.
Har du gps? Vilken tid ska du vara där?
Ring mig, så kanske jag hinner följa med om du vill, som sällskap, om inte annat kanske vi hinner med en fika =).
Kramar

M sa...

Hej! Hur gick det för dig idag? Kasst för mig. :'( inga äggblåsor alls. Så ledsen. Kram