13 januari 2012

Nya instruktioner

De ringde nyligen från kliniken och gav mig nya instruktioner. Hon sa att de var lite försiktiga med mig antagligen för att det är första gången. Nu ska jag ta dosen på sträcket ovanför 125, vad det nu är har jag ingen aning om så du kan jag inte räkna i boken längre hur mycket jag har kvar och jag fattar ingen ting av att räkna varje streck på pennan då de verkar vara olika antal på olika sträck. Skit samma huvudsaken är att jag tar sträcket ovan 125 enheter om det möjligtvis inte är någon utav er som vet hur många enheter det är? Är den slut så är den slut då får jag väl byta ampull men den räcker ikväll i alla fall

Sen fick jag en ny tid för vul, tisdag 10:30 så var tvungen att byta tid på jobbet så jag får köra kvällspass men vad gör det när jag fick vara ledig 4 dagar på raken nu!

Hon sa även att det var bra om man injicerade inom timmen när man valt att ta den så lika bra att köra på innan bion! 

Bioduk, decinficerande våtservett, puregon pen och jag tillsammans med sällskap ska inta Hamilton ikväll!

Inga kommentarer: