9 januari 2012

Fredag 13/1

Är jag skrock full eller inte? 
Jag vet inte. 
Jag har inte varit det tidigare men jag kan ju alltid bli. 

Det kommer väl visa sig på fredag när det är dags för VUL, har injektionerna gett någon verkan är det mer än bra men har det inte gjort det har det inte med fredag den 13:e att göra eller har de det? Dumt att grubbla över hur det kommer se ut, det kommer knappast påverka resultatet. Det får bli som det blir.

Hon blev i alla fall inte arg över att jag hade börjat men sa att de kunde styra det i alla fall, men det var ingenting mer med det. Hon tryckte bort mig ett tag och när hon var tillbaka gav hon mig tid på fredag morgon och sa att jag skulle fortsätta med 116 enheter så ikväll är det dags för spruta 2!

1 kommentar:

Luiza sa...

Hihi, sluta vara skrockfull beträffande den 13:e. Det brukar ju visa sig vara en turdag =).
Jag tror det kommer gå alldeles utmärkt =)!!!!

Kramar