11 januari 2012

Biverkningar?

Fjärde injektionen är avklarad. Denna gång kom det ytterst lite blod efteråt idag hade ja även mindre känningar över huvud taget efter. Brukar ni blöda något?

Har inte heller kännt av några biverkningar direkt mer än att magen känns något uppblåst och hårdare än normalt, alltså om man trycker på den, mer utstående, inte skiten. Det står att huvudvärk är en vanlig biverkning men den har jag inte kännt av än, jag som ändå brukar ha ont i huuvudet då och då. Annars känner jag inte av någonting.

Hur ska man tolka detta? Det kan ju lika gärna ha bildats massor med äggblåsor utan att det påverkar mig, eller finns det inte en ända?

Va jobbigt det blev just nu. Dumt å grubbla får ju veta på freda hur det har gått!

Inatt vaknade jag av att jag ligger och  svettas och jag känner mig ständigt varm och då menar jag varmare än normalt. Speciellt på jobbet. Är det någonting som ni andra som använt Puregon kännt av? Va har ni haft för biverkningar eller har ni inte haft nå biverkningar vilket ändå har gett goda resultat? Någon rar människa kanske kan ge mig ett litet stöd?

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: