10 januari 2012

Era kommentarer

Jag blir så otroligt glad över era kommentarer, dock är det inte lika många som det är sidvisningar.
Jag skulle uppskatta om var och en som läser det här inlägget kan lämna ett avtryck genom att länka till er egen blogg, om ni nu har en? Just för att jag ska få mer att läsa och titta på!

Men nu till det jag ville få fram, vad är enklast?
Att svara på era kommentarer under de, alltså på min sida eller är det enklare för er att få ett svar på er egen blogg? Har ni ingen blogg så blir det till att svara på min sida.
Det är ni som får bestämma! 

Jag gör bara som jag blir tillsagd :)
Hur gör ni andra?

1 kommentar:

L som i Längtan sa...

Började blogga nyligen och följer några bloggar, däribland din :)
Ser att du följer min också nu. Kul!
Håller tummarna för dig/er att Puregonet ger dig flera fina ägg och att det blir en lyckosam IVF!!
Väntar själv på Puregon också om inte ett "mirakel" händer innan.

www.langtanefterettbarn.blogspot.com