19 januari 2012

Biverkningar

Orgalutran är injicerad för tredje gången och jag har två sprutor kvar jag tog den lite tidigare än Puregon idag vilket kändes bättre än att ta de efter varann.
Imorgon är det dags igen, jag hoppas verkligen att det gått som det ska nu. Okej om de två som va stora innan går förlorade, de gör mig ingenting om det finns äggblåsor att plocka av nu. 
Det känns lite som att det här är en testomgång som kommer behöva avbrytas för att det inte blivit som det var tänkt...
Men hoppas inte!
Va nojig jag känner mig nu.

Jag känner mig mer och mer svullen om nedre delen av magen och har till och från en del mol värk. Boobsen ska vi inte prata om, vad hände med dem, vad gjorde att de exploderade och blev större och tyngre? Sen bröstvårtorna ska man ju inte nämna, de är väl så ömma som de kan bli. 
Satt även i bilen häromdagen med 18 grader i den och jag höll på att svättats ihjäl, det kändes som att jag hade på high! Jag var så varm och jag är annars den som är frusen av mig. Har känt så till och från under flera dagar. Konstigt, men det har väl blivit en klimakteriekossa av mig ibland i samband med detta! :)

Dags att ladda omför morgon dagen och ett nytt vul!
Läste någonstans att blåsorna växer ca 2 mm om dagen och enligt mina beräkningar borde de vara flera som är ca 12 - ca 18 mm om man bortser från de två största som borde ligga runt 20 mm nu. Ska bli spännande och se hur det har gått nu.

1 kommentar:

J sa...

Hoppas det gick bra idag på VUL.. kikar in här och tänker på dig! Lyckokramar!