17 januari 2012

Vi fortsätter

Det hade hänt en del sen i fredags. I vänster äggstock fanns både 12, 14 och 15 mm samt 4 st 8 mm. I höger fanns en 12:a och några små. Konstigt hur de kan vara så olika.

Det blir besök imorgon igen för att se hur det utvecklas och ev äggplock på fredag. Hur många dagar efter äggplock gör man insättning? Måste kolla på jobbet nu om jag kan byta tid imorgon. Om inte får de lösa de bäst de vill!

Ikväll ska jag även ta orgalutran för att förhindra ägglossning.

Min kära var med idag, det var så mysigt att ha honom hemma imorse. Imorgon dock tar jag mig dit själv.


Published with Blogger-droid v2.0.1

3 kommentarer:

Luiza sa...

Skönt att allt såg bra ut =).

Man brukar väl sätta in dagen efter? Ring och fråga dem, jag tror det kan variera.

Synd att jag börjar jobba imorgon, annars hade jag följt med.

Kram

Janet sa...

Blir insättning på söndag för eran del, dag 2 efter ÄP är nästan alltid insättning. Lycka till.. Kram

Du Lilla sa...

Va snällt av er å ge mig ett svar! Du är underbart snäll Luiza som verkligen ställer upp när du kan!
Vi får se nu vad de säger imorgon!