25 januari 2012

Vilken lycka, 2 av 3!

Straxt efter jag skrev förra inlägget ringde jag till kliniken, jag va tvungen att veta hur det hade gått! 
Ringde 12:45 och fick telefontid 13:05. 
20 minuter, vilken väntan!

13:00 slog hjärtat i 180, usch va nervös jag var, några minuter kvar.
Klockan 13:03 ringer de!

- Hej, jag undrar bara hur resultatet ser ut efter gårdagens äggplock?
- Jag ska se här, vi fick ut tre ägg och två av dem har blivit befruktade!!

Hon sa även att hon skulle fortsätta ge dem mat och potatis, ge dem mycket svarade jag var på hon skrattar!

Jag blir så glad!
Hur stor är chansen egentligen? 
Jag frågade även hur stora risker det var för att det skulle hända någonting nu men hon tyckte inte att jag skulle tänka så och se fram emot en återföring imorgon!
Sa även att jag kände att jag behövde veta då det var så få ägg, vilket hon förstod.  

66,6% av 100% blev befruktat!
Fortsatte mitt arbete och kom på mig själv med att stå och småle!

LYCKA! 

4 kommentarer:

J sa...

Åhh!!! Det är ju fantastiskt!!! GRATTIS!!!! Nu väntar vi på att du ska bli ruvare!! Vi kommer bara ligga en dag mellan varandra :) så spännande och kul!!

Kram J.

Du Lilla sa...

Tack fina! Det ska bli så spännande!
Kramar

Luiza sa...

Åh, fantastiskt.
Jag är verkligen glad för er skull.

Massa kramar.

J sa...

Idag blir du ruvare :) så häftigt! Kram