12 januari 2012

Imorgon är det dags, ångestfull

Då får det bära eller brista. Klockan 9 är det Huddinge som gäller. Känner av en liten ångest då jag ska dit själv, sa till sambon att han inte behövde följa med när det är simpla saker som ett vul som ska göras. Tycker det känns onödigt för honom att ta ledigt en hel dag för å åka med dit. Men nu har jag ångrat mig och hade mer än gärna velat ha med honom, vilket inte går.

Jag dock har tagit ledigt imorgon i sista sekund, tänkte först att jag skulle jobba men kände sen för att avstå vilket känns skönt. Jag vet ju inte vad som händer nu, hur allt gått, om vi får avbryta. Jag vet ingenting, kanske inte en reagerar alls.

Blandade känslor..

Published with Blogger-droid v2.0.1

3 kommentarer:

J sa...

Jag håller tummarna, det kommer nog gå bra! Jag undrar, har du inte tagit blodprov eller någonting för att se om hormonerna är bra? Om du ska höja eller sänka dosen? Jag börjar med sprutorna ikväll och kommer ta blodprov på måndag och sen ska dom ringa mig under dagen för att säga om jag ska fortsätta med samma dos.

Kram J.

Du Lilla sa...

Ja det återstår att se nu! :) Nej jag har inte gjort något blodprov, det var ingen som sa någonting om det. Vissa kanske gör det andra inte allt beroende på vad det är som gör att det inte fungerar vad vet jag?! :) Vi får se imorn!

Anonym sa...

Lycka till och hoppas att äggen sköter sig. :)