14 januari 2012

Jag saknar dig

Jag fortsätter med injektionerna, på högre dos. 
Har tillbringat kvällen hemma i soffan med min älskade som slänger ur sig: 
"Du får inte glömma å ta sprutan!"
Söta.
Har just sett filmen  
Jag Saknar Dig.
Vilken handlar om ett tvillingpar varpå den ena av dem dör. Berättelsen är sann och väldigt känslosam, sådana filmer jag älskar, min sambo hatar, jag grinar till, min sambo skrattar åt. Man kan ju inte tycka lika om allt.
Men under den här filmen får jag så starka känslor till de underbara människor jag har runt mig i mitt liv. Man glömmer bort de för en stund men blir påmind i denna film. Man ser till det man har, hur värdefullt det är och inte till det man önskar att få.
Jag skulle då aldrig i mitt liv klara mig utan mina syskon, jag kan inte ens tänka tanken att se mitt liv utan dem. Det bara går inte!

Ni är bland det vackraste jag har!

1 kommentar:

sis sa...

Och vi skulle aldrig klara oss utan vår syster! <3