18 januari 2012

Vad finns att säga nu?..


Fick träffa ytterligare en ny läkare idag. Nu har det varit olika varje gång. Fick hoppa upp i stolen lika fort som jag kom in i rummet. De tittade, vänster sida först å de hade inte hänt så mycket som de hade trott som jag förstod d. Den största nu var 17 mm resten va som igår. På höger sida hade de vuxit mer men d känns som att läkaren igår slarvade lite med mätningen för hon idag var mer noggrann. Antagligen för att hon är ny. Jag går på hennes siffror från idag. De sa dock att jag hade en jättefin slemhinna.

Jag frågade även hur det kommer sig att de är så olika på vänster och höger sida men hon menade på att det kunde bli så och så sa hon att nästa gång kanske det är bättre om jag kör långa medtoden.

De sa även att de gör insättning två dagar efter äggplock. Så nu blir det inget äggplock på fredag menjag ska dit ändå för vul klockan 11. Om det går som det ska nu blir det äggplock på måndag eller tisdag.

Nu jobb..

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

J sa...

Men det är inte långt kvar ändå! Förstår om du förmodligen hoppades på äggplock redan på fredag, men som jag säger själv "det är kroppen som är bossen". Tänk positivt nu, du är så nära :)

När vi var där första gången sa de till oss att det förmodligen blir olika läkare hela tiden, så de borde sagt det till dig också så att man är beredd på det. Jag ska träffa en kvinna imorgon och första gången vi var där var det en man.

Lycka till nu!
kram J.

Du Lilla sa...

Nä det är det ju inte å egentligen spelar det ingen större roll heller, en dag hit eller dit gör ju ingenting, det är bara lite små drygt att sitta och åka en timme dit och en timme tillbaka för att sedan åka och jobba var annan dag men måste jag så måste jag det är ju inte varje vecka som ser ut såhär! Men jag är å andra sidan jätteglad över att de har så bra koll som de har!
Jo jag vet att det blir olika men jag tänkte att någon gång kunde det ju vara samma men det komemr ävl det med snart! :)
Hoppas det går bra för er imorgon!
Kramar M