8 januari 2012

Första injektionen

Då var första injektionen gjord, inga problem alls, kändes som jag hade gjort det x antal gånger förr. Det är nog rena turen att jag inte har sprutfobi! Stackars de som har det och ska göra det här, men måste man så måste man och då kanske man försöker bortse ifrån det. Förhoppningsvis får man någonting för det i slutändan och då är det värt vart ända nålstick. 
Hoppas nu inte att de inte blir arga på mig imorgon nu när jag har startat egentligen utan tillåtelse fast jag ändå har fått den i måndags när jag ringde. Det återstår att se imorgonbitt.
Tanken var att jag skulle fota pennan när jag hade satt ihop allting men det gick av bara farten och så hade jag glömt bort det. 

Så det fick bli lite så här istället:


Nålen är hur fin som helst och för mig inga problem alls, kändes knappt ens att jag stack mig. Den ser dock gigantisk ut på bilden och jättetjock men det är den verkligen inte. 
Efteråt däremot efteråt sved det till något under ca en minut sen gick det över. 
En baggis! 



Sen är det bra om man fyller i protokollet med, hur jag nu ska komma ihåg det varje gång, mitt minne är ju kasst när det gäller sådana saker, det är som jag och almanackor, jag fyller i den i början av året, Januari går bra, Februari om jag har tur, sen ligger den tills året är slut och så får det ju inte bli med det här.

Jaha, då var vi igång då!


Inga kommentarer: