16 januari 2012

Avbryta?

Jag missbedömde lite igår och behövde inte sticka mig två gånger. Det fanns pytte lite kvar i ampullen så nu bytte jag faktiskt inför dagens injektion.
Imorgon är det dags för Huddinge igen och sambon har faktiskt tagit ledigt på förmiddagen imorgon. Hans chef verkar vara mer på det här än vad vi själv är, haha.

Idag har jag injicerat i 10 dagar.
Känslorna för morgondagen är blandade, en del tyder på att det har gått bra medan andra ger vibbar av att vi får avbryta imorgon. Får vi avbryta är det väl inge vidare kul att åka till jobbet, eller så  är det bara att vända på klacken och ta nya tag i framtiden. Var tvungen att byta tid imorgon, kan ju inte vara ledig varje gpng jag sak dit, måste tänka lite på pengarna med. 
Nu sova..

1 kommentar:

Luiza sa...

Åh, jag hoppas att du inte behöver avbryta...det är ju så jobbigt.
Hoppas du får en tid för plock.

Massa kramar.
Luiza